Esteu aquí

Llum verda al consorci públic que impulsarà l'Eixample Nord

El formaran l'Ajuntament i la Generalitat de manera paritària.

dimecres, 27 setembre, 2006 - 14:54

L'Ajuntament del Prat i l'Institut Català del Sòl (Incasol) de la Generalitat constituiran properament un consorci per al desenvolupament de l'Eixample Nord de la nostra ciutat.

Així ho va aprovar dimarts la Generalitat mitjançant un acord que permet, també, la futura aprovació dels estatuts del consorci.

L'Ajuntament del Prat considera que, atesa la complexitat i transcendència del projecte, és interessant que la Generalitat sigui, juntament amb el consistori, un actor directe del seu desenvolupament.

El Prat podrà créixer cap al nord gràcies al soterrament de les vies del tren i, més enllà, amb la superació de l'autovia de Castelldefels. El sector del Prat Nord ofereix 600.000 metres quadrats de sòl residencial, on es construiran uns 7.600 habitatges nous, la meitat dels quals seran de protecció oficial.

També hi haurà força zones verdes i sectors d'activitat econòmica, així com potents equipaments.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...

dilluns, 15 setembre, 2025 - 12:15

El Prat se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat 2025

Activitats i promocions per fomentar una mobilitat més sostenible, segura i...