Esteu aquí

Lluís Tejedor, candidat per ICV a les municipals de 2011

La candidatura s’ha presentat amb l’aval de 800 signatures.

dijous, 20 maig, 2010 - 13:07

L’Assemblea Local d’Iniciativa per Catalunya Verds ha proclamat per unanimitat a Lluís Tejedor com a candidat per les eleccions municipals del 2011. Ha estat en un plenari extraordinari celebrat aquest dimecres al vespre.

La candidatura de l’actual alcalde ha estat la única que s’ha presentada i ha comptat amb l’aval de 800 signatures de persones adherides, amics i simpatitzants de la coalició ecosocialista.

En una carta de declaració d’intencions del candidat que es pot llegir a la web d’Iniciativa per Catalunya Verds, Tejedor es mostra optimista amb l’èxit electoral amb un programa que ell mateix qualifica d’engrescador i il·lusionant però alhora realista i responsable.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 24 juliol, 2025 - 19:30

L'Ajuntament destina més recursos al servei de teleassistència per fer-lo arribar a 340 persones majors de 65 anys més

El plenari del mes de juliol també ha ampliat les ajudes a pagar l’IBI a...

dijous, 26 juny, 2025 - 22:30

L’Ajuntament del Prat es torna a posicionar contra l’ampliació de l’aeroport

“Ampliar l’aeroport altera” l’equilibri assolit al Delta del Llobregat “i...