Esteu aquí

Lluís Soler, Sílvia Marty, Mercè Montalà i Miquel Sitjà, al Modern

TEMES: Cultura

"L'habitació de Verònica" és un thriller psicològic que es representarà al Modern aquest dissabte a les 21 h.

dijous, 16 abril, 2009 - 10:35

Els coneguts actors i actrius Lluís Soler, Sílvia Marty, Mercè Montalà i Miquel Sitjà són els intèrprets de "L'habitació de Verònica", thriller psicològic que es representarà al teatre Modern el dissabte proper a les 21 h.

L'obra, dirigida per Hèctor Claramunt, ha estat escrita per Ira Levin, especialista del gènere i autor de novel·les força famoses, moltes de les quals s'han portat al cinema ("La semilla del diablo", "Los niños del Brasil", "Las mujeres perfectas", "Acosada"...).

La Susan i el Larry, una jove parella que s'acaben de conèixer, estan passejant quan un home i una dona se'ls acosten, bocabadats per la gran versemblança de la Susan amb una noia anomenada Verònica, morta molts anys enrere.

Les entrades es poden adquirir, mitjançant el servei de Tel-Entrades de Caixa Catalunya, tel. 902 10 12 12 i  www.telentrada.com o a la taquilla del teatre, dues hores abans de l'actuació.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00

La pluja no va aturar les festes del barri Sant Jordi - Ribera Baixa!

Algunes de les propostes organitzades per l'AVV es van traslladar al centre...

dimecres, 30 abril, 2025 - 11:30

Nova edició del Pratifolk, la festa de la cultura popular i tradicional del Prat

La Federació d’entitats El Nus ha organitzat un programa d’activitats...

dimarts, 29 abril, 2025 - 15:00

Un any més, la Festa de la Dansa fa ballar a centenars de persones a Jardins de la Pau

Un total de 811 persones repartides entre 61 grups participants van pujar a l...