Esteu aquí

Lliurats els premis Rotary Club El Prat als i les millors estudiants

Premis Rotary 2018

dimecres, 19 setembre, 2018 - 11:30

El passat 14 de setembre va tenir lloc a l’Hotel Ciutat del Prat l’acte de lliurament dels premis als i les millors estudiants destinats al curs 2018 - 19 atorgats per l’Associació Rotary Club El Prat en col·laboració amb el Departament d’Educació de l’Ajuntament i els instituts públics d’educació secundària.

El premi consisteix en tres dotacions econòmiques de 900 € per al finançament de la matrícula del primer curs a la universitat dels estudiants premiats.

Cada centre va presentar una candidatura escollida entre els estudiants de batxillerat residents al Prat de Llobregat. En aquesta edició, els centres van presentar quatre candidats/es a la comissió de premis que va tenir lloc el passat 12 de juliol a la secció d’Educació de l’Ajuntament del Prat.

Iliyas Es Sannouni, Alejandro Balboa i Carla Lucha són els estudiants becats enguany.

A la fotografia, d’esquerra a dreta, Pilar Eslava, regidora d’Educació de l’Ajuntament, Marcel Rodà, director de l’Institut Salvador Dalí, Marta Mañes, directora de l’Institut Baldiri Guilera, Iliyas Es Sannouni, Alejandro Balboa, Carla Lucha i Joan Anglès, president Rotary Club El Prat 2018-19.

 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 9 març, 2026 - 11:00

El Prat celebra la 2a Jornada de Prescripció Social per continuar impulsant la salut comunitària

La jornada servirà per donar a conèixer experiències de prescripció social al...

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...