Esteu aquí

Lirio Zone listo para escenario

dilluns, 22 febrer, 2016 - 17:30

Dissabte La Capsa va aconseguir fer un salt en el temps. La presentació del documental Si no fumamos no cantamos, realitzat pel Raul Represa era el punt de partida d’una trobada generacional plena d’emocions i de ganes.

La sala es va omplir per a la presentació d’aquest documental que repassa l’efímera i mítica trajectòria de Lirio Zone, una banda de la ciutat amb una intensa, curta i explosiva trajectòria. El documental és la història d’un grup de música però també d’una amistat i d’un moment històric que implica a una generació de la nostra ciutat.

Després, com anuncia una de les lletres de les seves cançons, Lirio Zone listo para escenario van tornar en directe, demostrant que les seves lletres segueixen tenint la força i la potència que tenien i amb un concert treballat i contundent, ple de col·laboracions que van ajudar a recuperar una escena i un moment.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 13 novembre, 2025 - 12:30

Taller de Teatre Kaddish, 50 anys cultivant el teatre al Prat

L’entitat treballa des dels seus inicis per fer del teatre un espai de...

dimecres, 12 novembre, 2025 - 16:30

L’Associació de Veïns de Llevant fa bones migues a la Palmira

Una jornada de cuina i dinar comunitari reuneix veïnes i veïns al Centre...

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...