Esteu aquí

L’Innobus es posarà en marxa en poques setmanes

Hi pujaran joves postuniversitaris amb competències emprenedores que tindran ocasió d’entrar en contacte directe amb l’ecosistema empresarial de l’àrea metropolitana

dilluns, 5 febrer, 2018 - 11:45

L’Innobus es posarà en marxa el 12 de març i durant dues setmanes farà un recorregut pel territori tot visitant empreses d’alt impacte econòmic i innovador, que capacitaran els assistents amb una sessió inspiradora i formativa sobre una temàtica concreta. 

En acabar l’itinerari començarà la fase d’acceleració de reptes, que inclourà sessions de treball amb mentors i una presentació final de la idea o prototip davant d’un jurat format per les empreses i institucions participants. Pels participants, serà el moment de tenir un contacte directe amb directius i responsables de projectes, una oportunitat de donar-se a conèixer i lliurar-los el curriculum vitae. 

Les millors idees podran participar en el programa Start Up Training i gaudir d’una col·laboració empresarial becada per l’Àrea Metropolitana de Barcelona.


 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 13 octubre, 2026 - 12:15

El projecte Més Pratencs impulsa la millora de l’asfalt del Polígon Pratenc

L’actuació als carrers 100 i 114 forma part del Pla de Modernització dels...

dilluns, 5 octubre, 2026 - 14:15

Comença la segona edició de la iniciativa ElPratVal

Els establiments de la ciutat ja poden adherir-se a la campanya a partir d...

dijous, 1 octubre, 2026 - 10:30

El Prat acollirà la VIII Jornada de Logística dedicada a la innovació i la sostenibilitat del sector

El proper 29 d’octubre de 2026, el Centre de Promoció Econòmica del Prat de...