Esteu aquí

L’INCASÒL anuncia l’adjudicació d’una parcel·la al Polígon Mas Blau II

L’empresa Amazon ha estat la guanyadora del concurs

dilluns, 14 desembre, 2015 - 19:46

L’Institut Català del Sòl, INCASÒL ha adjudicat a l’empresa Amazon una parcel·la de 150.808 m2 del sector Mas Blau II per un import de 30 M€. Els terrenys estan situats a pocs minuts de l’Aeroport del Prat, en un dels vèrtex econòmics i industrials més importants de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

 

A la parcel·la, d’una superfície de 150.808 m2,  es pot construir un edifici de planta baixa més 3 plantes pis amb una superfície total màxima edificable de 210.000 m2. L’ús principal permès és el logístic i els complementaris vinculats a l’activitat principal: oficines, comercial i restauració.

 

L’INCASÒL executarà la construcció der la línia elèctrica soterrada de 3,5 km, amb un cost total previst de 1,2 M€ i una potència definitiva de 15.000 kw.

 

En el document adjunto podeu consultar la nota de premsa de l'INCASOL.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...