Esteu aquí

L'humor negre dels Yllana Teatro aterra divendres al Modern

TEMES: Cultura

Nova sessió del cicle Divendres Golfus al teatre municipal

dijous, 17 novembre, 2011 - 11:36

Divendres arriba al Teatre Modern la segona proposta golfa de la temporada. Es tracta de "666", una de les nombroses "bretolades" de la companyia madrilenya Yllana Teatro.

A "666", Fidel Fernández, Raúl Cano, Joe O’Curneen i Juan Ramos són uns temibles convictes que arriben al corredor de la mort per ser executats.

La seva adaptació a la nova situació, la irritant convivència entre ells, les relacions amb els guardians i les desastroses execucions a què són sotmesos desencadenaran una sèrie d'escenes dantesques, incontrolables i absurdes i convertiran el corredor de la mort en un improvitzat infern.

A "666", els Yllana afegeixen una dosi més elevada d'humor negre al seu habitual treball còmic i visual per mostrar, sense paraules, el costat més obscur i sinistre de l'ésser humà. Un món macabre on no hi haurà salvació per a ningú, ni tan sols per a l'espectador.

Es poden adquirir entrades anticipades a www.telentrada.com, a www.atrapalo.com o al Cèntric, de dimarts a dissabte de 12 a 14 h i de dilluns a dissabte de 17 a 20 h, o a la taquilla del teatre, dues hores abans de l'actuació.


 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00

La pluja no va aturar les festes del barri Sant Jordi - Ribera Baixa!

Algunes de les propostes organitzades per l'AVV es van traslladar al centre...

dimecres, 30 abril, 2025 - 11:30

Nova edició del Pratifolk, la festa de la cultura popular i tradicional del Prat

La Federació d’entitats El Nus ha organitzat un programa d’activitats...

dimarts, 29 abril, 2025 - 15:00

Un any més, la Festa de la Dansa fa ballar a centenars de persones a Jardins de la Pau

Un total de 811 persones repartides entre 61 grups participants van pujar a l...