Esteu aquí

L'expert en noves tecnologies Genís Roca farà la lliçó inaugural del curs

TEMES: Educació

Serà dijous 8 de setembre al Cèntric

dimarts, 6 setembre, 2011 - 13:29

Genís Roca, especialista en en l’aplicació de tecnologies i serveis digitals a l'educació, serà enguany l'encarregat de pronunciar la lliçó inaugural del curs escolar 2011 - 2012 del Prat, amb la ponència titulada "Ensenyament i educacióen temps de xarxes, bits i persones".

L'acte tindrà lloc dijous 8 de setembre, a les 12h, a l'auditori del Cèntric Espai Cultural.

Un any més, a l'inici del curs escolar 2011-2012, l'Ajuntament del Prat i el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya organitzen l’acte inaugural del curs, acte arrelat a la ciutat amb tradició de molts anys, que permet a tota la comunitat educativa del Prat escoltar la reflexió presentada per un ponent i gaudir del primer punt de trobada i de treball compartit del nou curs.
 
Homenatge a professors i alumnes
Durant l’acte es farà  un agraïment i un reconeixement públic als professionals que fa 25 anys que exerceixen la docència al Prat i a l’alumnat d’educació postobligatòria amb millors resultats acadèmics, per l'esforç efectuat durant la seva trajectòria com a estudiants.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats