Esteu aquí

L'estació provisional de Renfe entra en servei

A partir de l'1 d'abril i durant un parell d'anys.

divendres, 31 març, 2006 - 14:45

La construcció d'aquesta estació provisional ha estat necessària per evitar que les obres de l'arribada de l'alta velocitat i de soterrament de les vies interferissin amb el servei de Rodalies de Renfe.

L'estació provisional funcionarà durant un parell d'anys, fins que estigui acabada la futura estació intermodal (on pararan trens de rodalies, regionals, alta velocitat, bus, taxis...).

Informació
L'ens públic Administrador de Infraestructuras Ferroviarias (Adif), vinculat al Ministeri de Fomento, ha habilitat una pàgina web, un correu electrònic (piac.bcn@adif.es) i un telèfon (932 184 025) per atendre preguntes i donar informació.

En el següent document (Pdf) podeu consultar el fulletó que s'ha distribuït entre les persones usuàries de Renfe al Prat, on s'informa de la ubicació i característiques de l'estació provisional, i una nota informativa de Renfe i Adif sobre la nova estació i el seu servei.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...

dimecres, 11 febrer, 2026 - 12:00

El projecte BioPrat supera les 20000 observacions

Dins de la plataforma MINKA, BioPrat ens permet anar descobrint la...