Esteu aquí

L'Espanyol presenta a l'Ajuntament el seu projecte lúdic i comercial

El president del club es reuneix amb l'alcalde de la ciutat.

dimecres, 18 gener, 2006 - 10:10

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, va rebre ahir a la Casa de la Vila la visita del president del RCD Espanyol, Daniel Sánchez Llibre, que va venir acompanyat d'altres dirigents del club.

El motiu de la visita era presentar a l'Ajuntament el projecte lúdic i comercial associat a l'estadi que l'Espanyol construirà en terrenys del Prat i Cornellà, a la plana del Galet.

Aquesta zona complementària a l'estadi estarà destinada a aspectes lúdics (14 sales de cinema, espai de joc infantil...) i també a oferta comercial i de restauració.

Cal recordar que està a punt d'acabar la construcció d'una passarel·la de vianants que creuarà el riu a l'alçada de la plana del Galet i que permetrà arribar-hi a peu des del Prat, en concret des del camí del Sorral que ens comunica amb Sant Boi.

En el següent document (Pdf) apareix un plànol del Prat on surt indicada, en color vermell, la zona on es construirà el complex del RCD Espanyol.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...