Esteu aquí

L'Escola Sona retorna a La Capsa

Primer concert dels combos de L'Escola d'Arts en Viu d'aquest curs 21-22

divendres, 3 desembre, 2021 - 09:30

Els combos de L'Escola d'Arts en Viu tornen a pujar a l'escenari de La Capsa d'ençà del mes de juny passat. Dijous 2 de desembre van actuar en el cicle de L'ESCOLA SONA 4 grups de joves de l'Escola, en concret van actuar els grups Girls from Mars, Grup Upo, The Donners i Track 13. Van pujar a l'escenari fins a 28 nois i noies diferents, (cantants, teclistes, guitarristes, baixistes, bateries i vents), que van interpretar temes clàssics i actuals del pop i el rock.

La sala es va omplir amb un públic que tenia ganes de tornar a escolar els combos, i tot i que per respectar les mesures covid el concert es va fer amb el públic assegut, tothom va gaudir-ne molt. Està previst que els combos de L'Escola a partir d'ara puguin oferir un concert mensual dijous de L'ESCOLA SONA, des de desembre fins a juny.

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...