Esteu aquí

L'Escola Joan Maragall obre la seva biblioteca a tota la ciutat

TEMES: Educació

Els dilluns, dimecres i divendres de 16.30 a 18 h

dimecres, 20 febrer, 2013 - 10:03

L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) de l'Escola Joan Maragall ha posat en marxa un nou servei de biblioteca en horari extraescolar, obert als infants de tota la ciutat.

La biblioteca, ubicada a la mateixa escola (c. Joan Maragall, 40), obre els dilluns, dimecres i divendres de 16.30 a 18 h.

A més del servei de biblioteca també es faran activitats específiques per edats: club de lectura (1r dilluns de mes per a infants de 5è i 6è), jocs de lectura (resta de dilluns del mes per a infants de P3 a P5 i de 1r a 4t), tallers (els dimecres per a tots els infants d'infantil i primària), l'hora del conte (1r i 3r divendres de mes) i l'hora del creador/a (2n i 4t divendres de mes).

Aquesta iniciativa compta amb el suport del Departament d'Educació de l'Ajuntament i del Pla de Foment de la Lectura del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 16:00

El 'Macetohuerto' del Ribera continua germinant

L’alumnat de l’IFE de Les Salines hi ha fet una nova formació, oberta a les...