Esteu aquí

L'Escola d'Arts en Viu, afectada per les noves restriccions Covid

Durant els propers 15 dies l'activitat docent es realitzarà en línia

divendres, 30 octubre, 2020 - 13:15

Les noves mesures aprovades per la Generalitat per aturar la progressió de contagis de la Covid-19 obliguen a suspendre l'activitat presencial de L'Escola d'Arts en Viu, a excepció dels projectes d'IntersECCions de música, teatre i dansa que es realitzen en centres de primària i secundària del Prat.

Aquesta suspensió de l'activitat presencial s'inicia avui divendres 29 d'octubre i té una durada de 15 dies. Durant aquestes dues setmanes l'activitat docent de L'Escola es realitzarà per mitjans telemàtics, i per tant es vetllarà perquè afecti el menys possible al pla educatiu de l'alumnat.

La nova mesura afecta als programes en Família, Sensibilització artística, Bàsic infants, Bàsic joves, Bàsic adults, Avançat, A Mida i Pags, i a totes les seus on L'Escola realitza activitat (Torre Balcells, La Capsa, L'Artesà, Centre Cívic Palmira Doménech, Escola Bressol Cabusset, Escoles Jacint Verdaguer, Pepa Colomer, Josep Tarradellas i Sant Jaume).

L'edifici de Torre Balcells tindrà un horari d'atenció al públic presencial de dilluns a divendres de 16 a 20.30 h.

A la web de L'Escola d'Arts en Viu i les seves xarxes socials (facebook i instagram) trobareu informació actualitzada. 

Més  informació sobre la resta de centres culturals aquí

 

 

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...