Esteu aquí

Les terrasses de bars i restaurants han de tornar a reduir l’aforament al 50 %

Es prorroguen 15 dies les mesures contra la COVID-19 a l’àrea metropolitana

dimecres, 2 setembre, 2020 - 09:30

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha prorrogat a partir d’avui i durant 15 dies les mesures que s’apliquen als municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona, entre els quals el Prat, contra la COVID-19. Aquesta és ja la tercera pròrroga.

Es mantenen totes les mesures vigents però s’augmenten les restriccions pel que fa a les terrasses de bars i restaurants, que han de tornar a reduir l’aforament al 50 % del màxim autoritzat. A més, cal seguir mantenint la distància de 2 metres entre taules o grups de taules. No està permès consumir a la barra.

Es mantenen, d’altra banda, la resta de restriccions vigents, com la prohibició de fer reunions de més de deu persones, tant en l’àmbit públic com en el privat, la prohibició de consumir begudes o aliments a l’espai públic fora de les terrasses, o el manteniment de la distància física de com a mínim 1,5 metres.

 


 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...