Esteu aquí

Les terrasses de bars i restaurants han de tornar a reduir l’aforament al 50 %

Es prorroguen 15 dies les mesures contra la COVID-19 a l’àrea metropolitana

dimecres, 2 setembre, 2020 - 09:30

El Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha prorrogat a partir d’avui i durant 15 dies les mesures que s’apliquen als municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona, entre els quals el Prat, contra la COVID-19. Aquesta és ja la tercera pròrroga.

Es mantenen totes les mesures vigents però s’augmenten les restriccions pel que fa a les terrasses de bars i restaurants, que han de tornar a reduir l’aforament al 50 % del màxim autoritzat. A més, cal seguir mantenint la distància de 2 metres entre taules o grups de taules. No està permès consumir a la barra.

Es mantenen, d’altra banda, la resta de restriccions vigents, com la prohibició de fer reunions de més de deu persones, tant en l’àmbit públic com en el privat, la prohibició de consumir begudes o aliments a l’espai públic fora de les terrasses, o el manteniment de la distància física de com a mínim 1,5 metres.

 


 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 febrer, 2026 - 13:15

Durant el mes de març, nova edició de Dansa Metropolitana al Prat

Espectacles de sala al Teatre L’Artesà, propostes participatives als jardins...

dilluns, 16 febrer, 2026 - 09:45

Joves amb Futur posa en marxa els tastets d’oficis 2026

Un programa gratuït d’orientació i descobriment professional per a joves de...

divendres, 13 febrer, 2026 - 11:30

Canon comparteix les claus dels seus processos de selecció a la Trobada amb Empreses al Prat

Rut Díez Bonillo, HR Manager de Canon EMEA, apropa el funcionament del...