Esteu aquí

Les rues de Carnaval acabaran aquest any davant La Capsa

El canvi de recorregut es fa per seguretat, a causa de les aglomeracions que es produïen a la pl. de la Vila

divendres, 6 febrer, 2015 - 12:00

El Carnaval del Prat d'aquest any tindrà una novetat important respecte els d'anys anteriors: les rues (la infantil i la d'adults) no acabaran a la pl. de la Vila, sinó a l'av. Pare Andreu de Palma, davant La Capsa.

El canvi de recorregut s'ha fet per qüestions de seguretat, en resposta a la petició de la Comissió de Carnaval d'evitar el carrer Ferran Puig, massa estret, i l'acumulació de gent a la pl. de la Vila.

L'inici de recorregut serà el mateix que ens els últims anys. La rua infantil començarà al c. Lleida, cantonada c. Coronel Sanfeliu. La d'adults s'iniciarà a l'av. Remolar, cantonada av. Apel·les Mestres. Al final de recorregut es faran els lluïments de les comparses participants, el sarau de Carnaval i l'entrega de premis.

Ball infantil a la pl. Catalunya
Un altre canvi del Carnaval d'enguany serà el ball infantil amb passarel·la de disfresses de diumenge, que es farà a la pl. Catalunya i no a la pl. de la Vila.

Aquest any es farà concurs de rodolins virtuals de Carnaval durant tota la setmana, amb els hashtags #rodolins i #carnavaldelprat

La resta del Carnaval seguirà com fins ara: continua el cicle dels pecats capitals, enguany és l'avarícia. Els actes de Dijous Gras es faran a Jardins de la Pau (pl. de l'Avarícia) amb els jocs infantils, el concurs de truites i la truitada popular. També s'hi farà la Vetlla de dimarts de Carnaval. Dimecres de Cendra es farà la processó amb els ploraners i ploraneres, fins a la pl. de la Vila, on es farà la Sardinada popular, la Lectura del Testament i la foguera de la Quaresma.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 17:30

La Nit en Dansa 2026 arrenca amb una mirada artística sobre el cos i el territori

El projecte comunitari compta enguany amb Big Bouncers, col·lectiu que...
centric_cloenda_connexions_2026_3

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...