Esteu aquí

Les Jornades Pota Blava prenen el relleu al mes de la Carxofa

Aquest any s'hi sumen restaurants de la resta de la comarca

dimecres, 30 abril, 2014 - 11:09

Després de l’èxit aconseguit amb el Març Gastronòmic de l’any 2013, amb més de 5.000 menús oferts pels restauradors del Prat, l’Associació de Gastronomia i Turisme (AGT), amb el suport de l’Ajuntament del Prat, impulsa de l’1 de maig a l’1 de juny les V Jornades Gastronòmiques Pota Blava.

El pollastre del Prat, més enllà de l’època nadalenca, i els productes de temporada del Parc Agrari del Baix Llobregat en seran els protagonistes.

Aquest any, com a principal novetat, les jornades s’escampen a restaurants de fora del Prat. Així, hi participaran disset establiments de la nostra ciutat, més un parell de l’Hospitalet, un de Sant Boi i un altre de Cornellà.

 

Compartir

Noticies relacionades

Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals

dilluns, 1 desembre, 2025 - 14:45

Més de 80.000 persones visiten la 52a Fira Avícola

Els nous espais gastronòmics de l’Aula de Cuina i l’Aula de Tast han aplegat...