Esteu aquí

Les fonts ornamentals del Prat es tornen a omplir d'aigua

S'ha aprofitat el temps d'aturada per fer-hi diverses millores.

dijous, 5 febrer, 2009 - 09:38

Gairebé un any després que s’apliqués la fase d’excepcionalitat 2 del decret de sequera, que impedia omplir d'aigua les fonts ornamentals, ara es tornen a omplir donades les millores de les reserva d’aigua obtingudes gràcies a les pluges dels darrers mesos.

L’Ajuntament del Prat ja ha començat aquest procés, que culminarà a finals de mes. Durant el temps en què els sortidors han estat tancats per estalviar aigua, el departament municipal de Manteniment i Serveis ha aprofitat per fer millores a les 12 fonts ornamentals que hi ha a la ciuta.t

Les fonts o estanys de la plaça de la Solidaritat i dels jardins de Joan Salvat Papasseit ja estan omplertes, mentre que aquesta setmana es començaran a omplir les dels jardins de la Pau i la font de la Granja.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 juny, 2025 - 11:45

El Prat acull la conferència final del projecte europeu EU Food Security Hub

El proper dimecres 19 de juny, de 9 a 14 h, el Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa acollirà la conferènci...

divendres, 13 juny, 2025 - 09:30

El Bicibox arriba a dues estacions de metro del Prat de Llobregat

L’AMB inaugura el servei als vestíbuls de Cèntric i Les Moreres, amb 27 i 25...