Esteu aquí

Les escoles comencen les visites a l’exposició sobre alimentació sostenible a Fundesplai

La mostra repassa l’impacte dels sistemes de producció de menjar que tenim a l’abast actualment i el seu impacte social i climàtic.

dijous, 9 juny, 2022 - 14:30

En 15.000 m2, Fundesplai ha construït una gran exposició 'Menja, Actua, Impacta' per explicar com afecta el sistema alimentari actual a la salut de les persones i al planteta. Especialment, els productes procedents d’animals produeixen un impacte difícil de gestionar i totalment insostenible en un futur. Amb l’objectiu de sensibilitzar i proposar alternatives a aquest sistema, l’exposició serveix per donar dades i situar el problema amb panells informatius, vídeos , infografies i  una experiència immersiva. La visita a l’exposició es pot complementar amb tallers temàtics.

Ara, l’Ajuntament del Prat ha arribat a un acord amb Fundesplai perquè, a partir d’aquest mes i també durant el pròxim curs escolar, els centres educatius i grups organitzats d’adults de la ciutat puguin visitar-la i participar a les activitats adaptades a cada franja d’edat. L’exposició també es pot visitar durant aquest estiu, així com una activitat per infants més grans d’11 anys, l’Escape Food 2050, un singular escape room d’aquesta temàtica.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...