Esteu aquí

Les entitats, protagonistes de les 12es Jornades de les Persones amb Discapacitat

Amb activitats familiars, d'oci, esportives i de sensibilització social

dimecres, 17 juny, 2015 - 13:15

Les Jornades de les Persones amb Discapacitat són l'oportunitat anual de trobada de les entitats i centres especialitzats de mostrar el treball que al llarg de tot l'any desenvolupen les associacions, entitats esportives i d'oci, els centres ocupacionals, centres de treball, residències i altres serveis i recursos.

Durant tota la setmana, en el marc de les 12es Jornades de les Persones amb Discapacitat", es realitzen diverses activitats familiars, d'oci, esportives i de sensibilització social vers a les demandes, necessitats i la defensa dels drets de les persones amb discapacitat a la ciutat.

Mostra de tallers al carrer, la xerrada sobre "Assistència, modificació de la capacitat i tutela", cine i discapacitat amb la projecció de "La teoría del todo", de James Marsh o la representació de l'obra de teatre "Amor de don Perlimplín con Belisa en su jardín", de Federico García Loca són algunes de les propostes.

Campionat internacional de para table tennis
Coincidint amb aquesta setmana, els dies 19, 20 i 21 de juny se celebrarà el II Para Table Tennis - Spanish Open El Prat de Llobregat. Es tracta d'un esdeveniment internacional que reunirà a alguns dels millors esportistes internacionals paralímpics en tennis taula, organitzat per la Federació Catalana de Tennis Taula i l'empresa de suport Activa't. Aquest campionat, que és classificatori per als propers Jocs Paralímpics de Rio de Janeiro 2016, reunirà més de  230 esportistes procedents de 24 nacionalitats diferents (Corea, Suècia, EEUU, Singapur o Filipines, entre altres) al CEM Estruch.  

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 11 març, 2026 - 10:30

Veus que transformen: la trobada de dones a la Palmira pel 8M

Participants de diferents generacions comparteixen experiències i reflexions...

dilluns, 9 març, 2026 - 11:00

El Prat celebra la 2a Jornada de Prescripció Social per continuar impulsant la salut comunitària

La jornada servirà per donar a conèixer experiències de prescripció social al...

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...