Esteu aquí

Les energies renovables, a estudi a les escoles

Diversos centres de la ciutat han participat en l’activitat ‘Funcionem amb renovables?’ en la que es reflexiona si és possible consumir més energia neta.

Funcionem amb renovables

Alumnat de l'escola Gaileo-Galiei

divendres, 9 abril, 2021 - 13:30

Quina diferència hi ha entre fonts d’energia renovables i no renovables? Quin paper tenen les renovables en el nostre dia a dia? Quines potencialitats tenen? Sota aquest paraigües d’interrogants, l’alumnat pratenc ha pres part d’una activitat d’anàlisi i pràctica sobre aquest tipus d’energia verda i neta.

L’activitat, anomenada 'Funcionem amb renovables?' ha consistit en observar i experimentar, a través de diferents kits, com funcionen els diferents tipus d’energies renovables, així com conèixer els seus nombrosos avantatges, el més important: el seu efecte i contribució a la lluita contra el canvi climàtic. Al mateix temps, també s’ha reflexionat sobre l’ús i consum que en fem de l’energia i com és necessari regular el que gastem per reduir les emissions de CO2.

Es tracta d'una de les nombroses activitats sobre educació ambiental i energia que es duen a terme als centres educatius de la ciutat promoguda per l'Àrea Matropolitana de Barcelona en col·laboració amb l'Ajuntament del Prat. En total, han participat en aquesta formació gairebé 40 grups de 13 escoles i instituts de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...