Esteu aquí

Les eleccions, a El Prat Ràdio

dijous, 1 maig, 2003 - 02:00

El dia 25 de maig, els ciutadans i les ciutadanes del Prat acudiran a les urnes per escollir alcalde per als pròxims quatre anys. Per primera vegada, tota la població de la ciutat podrà seguir la campanya electoral i els resultats de les eleccions a través d'El Prat Ràdio (91.6 FM).

La política local té un paper important a la graella de programació de l'emissora, des que es va inaugurar fa ara una mica més d'un any, tant en els informatius com en el programa Contrasenyes, que cada dijous repassa tota l'actualitat local de la mà de l'alcalde, Lluís Tejedor, i dels portaveus dels quatre grups polítics amb representació municipal.

Per a les eleccions municipals, l'emissora ha preparat una àmplia cobertura informativa, en primer lloc de la campanya electoral, durant la qual els informatius seguiran de prop els actes públics de les diferents candidatures, i després de la mateixa nit del dia 25 de maig, per informar del procés de recompte i dels resultats dels comicis.

El Prat Ràdio ha preparat un complet desplegament tècnic i humà que acostarà a tots els oients, minut a minut, l'evolució dels resultats electorals i les valoracions de les diferents candidatures. Així, redactors de l'emissora informaran en directe del recompte de vots i dels resultats provisionals tant des de l'Ajuntament com des de les seus de les diferents formacions polítiques.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 2 juliol, 2026 - 13:30

L’alcaldessa Alba Bou Jordà porta a Brussel·les la posició contrària de la ciutat del Prat a l'ampliació de l'aeroport

L’alcaldessa Alba Bou Jordà ha participat a les jornades ‘Next Stop:...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dijous, 25 juny, 2026 - 21:00

El ple municipal aprova la rebaixa del 15% de la taxa de recollida de residus

A la sessió del mes de juny també s’ha aprovat inicialment la regulació de la...