Esteu aquí

Les botigues a l'abast poden obrir 2 hores més, fins a les 23 h de la nit

Abans només ho podien fer fins a les 21 h, però ara el seu horari s'adapta al de les terrasses de bars i restaurants

dijous, 4 juny, 2020 - 15:00

Des de la declaració de l'estat d'alarma, a mitjans de març, les botigues a l'abast (o de conveniència) del Prat havien d'estar tancades en horari nocturn, entre les 21 i les 7 h, segons un decret municipal. 

L'Ajuntament ha aprovat ara un decret que permet que aquests establiments allarguin dues hores més el seu horari d'obertura, fins a les 23 h de la nit, adaptant-se així a l'horari de tancament de les terrasses de bars i restaurants. Aquest horari, de 7 a 23 h, es mantindrà vigent mentre duri la declaració de l'estat d'alarma.

En condicions normals, les botigues a l'abast poden obrir almenys durant 18 hores al dia i venen, entre altres, productes d'alimentació. 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 10 desembre, 2025 - 11:00

El cicle de Producció Agroecològica de l’INS Les Salines s’endú el premi al millor gall de raça Pota Blava de la Fira Avícola

El guardó s’emmarca en la voluntat de participació del centre en la...
Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals