Esteu aquí

Les botigues a l'abast poden obrir 2 hores més, fins a les 23 h de la nit

Abans només ho podien fer fins a les 21 h, però ara el seu horari s'adapta al de les terrasses de bars i restaurants

dijous, 4 juny, 2020 - 15:00

Des de la declaració de l'estat d'alarma, a mitjans de març, les botigues a l'abast (o de conveniència) del Prat havien d'estar tancades en horari nocturn, entre les 21 i les 7 h, segons un decret municipal. 

L'Ajuntament ha aprovat ara un decret que permet que aquests establiments allarguin dues hores més el seu horari d'obertura, fins a les 23 h de la nit, adaptant-se així a l'horari de tancament de les terrasses de bars i restaurants. Aquest horari, de 7 a 23 h, es mantindrà vigent mentre duri la declaració de l'estat d'alarma.

En condicions normals, les botigues a l'abast poden obrir almenys durant 18 hores al dia i venen, entre altres, productes d'alimentació. 

Compartir

Noticies relacionades

Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals

dilluns, 1 desembre, 2025 - 14:45

Més de 80.000 persones visiten la 52a Fira Avícola

Els nous espais gastronòmics de l’Aula de Cuina i l’Aula de Tast han aplegat...