Esteu aquí

Les anàlisis reiteren l'excel·lent qualitat de l'aigua de la platja

Com cada estiu, l'Agència Catalana de l'Aigua en fa un seguiment setmanal.

dilluns, 28 juny, 2010 - 11:51

L’aigua de la platja del Prat té una qualitat excel·lent. Així es desprèn de les anàlisis setmanals fetes des de l'inici de la temporada de bany per l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA). D'aquesta manera es reiteren els resultats dels estius passats, en què la qualitat de l'aigua de la platja del Prat ha estat excel·lent, arran de la posada en funcionament de la Depuradora del Baix Llobregat.

De fet, segons l'ACA, el 100% de les platges catalanes tenen una qualitat sanitària excel·lent, mentre que la sorra també està generalment neta.

Per garantir que la situació continuï així ja s’ha posat en marxa el programa de prevenció i neteja de les aigües litorals, que compta amb una quarantena d’embarcacions i un equip de 80 tècnics i tècniques.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...