Esteu aquí

Les anàlisis continuen qualificant d'excel·lent l'aigua de la platja

Durant tota la temporada de bany, l'ACA fa analítiques setmanals de l'estat de l'aigua de la platja.

divendres, 1 agost, 2008 - 13:50

La qualitat de l'aigua de la platja del Prat continua sent excel·lent, segons confirmen, al llarg del que portem d'estiu, les analítiques setmanals que efectua l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) dins el Programa de vigilància i informació de l'estat de les platges i zones de bany interiors.

L'analítica del 26 de juliol amb prou feines va detectar elements microbiològics a l'aigua, que presentava una temperatura de 26,2 graus.

Les mostres analitzades provenen de la zona del club marítim.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimarts, 2 juny, 2026 - 13:45

L'Ajuntament intensifica la neteja de carrers i contenidors a l’estiu

El servei de baldeig amb aigua s’intensifica i es farà cada 10 dies, mentre...