Esteu aquí

Les anàlisis continuen qualificant d'excel·lent l'aigua de la platja

Durant tota la temporada de bany, l'ACA fa analítiques setmanals de l'estat de l'aigua de la platja.

divendres, 1 agost, 2008 - 13:50

La qualitat de l'aigua de la platja del Prat continua sent excel·lent, segons confirmen, al llarg del que portem d'estiu, les analítiques setmanals que efectua l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) dins el Programa de vigilància i informació de l'estat de les platges i zones de bany interiors.

L'analítica del 26 de juliol amb prou feines va detectar elements microbiològics a l'aigua, que presentava una temperatura de 26,2 graus.

Les mostres analitzades provenen de la zona del club marítim.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...