Esteu aquí

Les anàlisis continuen qualificant d'excel·lent l'aigua de la platja

Durant tota la temporada de bany, l'ACA fa analítiques setmanals de l'estat de l'aigua de la platja.

divendres, 1 agost, 2008 - 13:50

La qualitat de l'aigua de la platja del Prat continua sent excel·lent, segons confirmen, al llarg del que portem d'estiu, les analítiques setmanals que efectua l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) dins el Programa de vigilància i informació de l'estat de les platges i zones de bany interiors.

L'analítica del 26 de juliol amb prou feines va detectar elements microbiològics a l'aigua, que presentava una temperatura de 26,2 graus.

Les mostres analitzades provenen de la zona del club marítim.

Compartir

Noticies relacionades

Primera pedra Prat Espais

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...