Esteu aquí

Les AMPA i AFA del Prat participen en la construcció del Pla Local d’Infància i Adolescència

El passat dia 4 de febrer es va dur a terme el segon plenari d’ AMPAi AFA del curs

dilluns, 8 febrer, 2021 - 09:30

Membres de totes les AMPA i AFA del Prat de les diferents etapes educatives, van participar juntament amb la Regidora d’Educació i personal tècnic de l’ajuntament, per tractar temes relacionats amb la preinscripció i les portes obertes.

La segona part de la sessió es va dedicar íntegrament a conèixer el desenvolupament del nou Pla Local d’Infància i Adolescència (PLIA). Al voltant d’aquest tema es va realitzar un treball de grup, basat en el model d’anàlisi d’UNICEF sobre els Drets i Objectius de Desenvolupament Sostenible, que va servir per participar en la detecció conjunta dels punts forts i febles que té la ciutat en tots els diferents àmbits de vida dels infants i dels adolescents de la ciutat.

El debat en grups va ser molt intens i va permetre que cada grup valorés aspectes importants relacionats amb els diferents drets dels infants i adolescents, i els serveis o recursos que té la ciutats (espais de participació, oportunitats de joc o d’oci, entorns segurs, serveis essencials o relacionats amb el bon tracte i tracte just dins de la comunitat).

Les famílies de la ciutat i d’altres membres de la comunitat educativa (infants, adolescents, docents...) tindran diferents oportunitats per participar en l’elaboració del PLIA  i compartir el procés de desenvolupament en diferents espais i activitats que s’aniran anunciant.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...

dimecres, 6 maig, 2026 - 09:30

El Prat celebra el Dia contra la LGTBIfòbia amb diferents activitats durant el mes de maig

El Prat és una ciutat compromesa amb la diversitat sexual, afectiva i de...