Esteu aquí

"Les Alegres Casades de Windsor" aparquen al Fondo d’en Peixo

La companyia Parking Shakespeare obre les propostes de Teatre al Fondo

dijous, 29 juny, 2017 - 11:00

Com ja vam comprovar l’any passat, els vespres d’estiu són un marc incomparable per acostar-se al Fondo d’en Peixo i gaudir d’un teatre fresc i diferent, amb propostes escèniques a l’aire lliure. Aquest estiu dues adaptacions de dues peces clàssiques configuren les propostes teatrals per gaudir al Fondo d’en Peixo.

Diumenge 2 de juliol la companyia barcelonina Parking Shakespeare, que des de l’estiu de 2009 ofereix cada any un Shakespeare a l’aire lliure i gratuït, ens proposa gaudir amb una adaptació de Les Alegres Casades de Windsor, una proposta dirigida per Marc Rosich en clau de comèdia trepidant.

El diumenge 16 de juliol arriba la segona proposta, en aquest cas Fuenteovejuna. Breve tratado sobre las ovejas domésticas de la companyia Obskené, una companyia que treballa per acostar els clàssics a la gent amb una mirada actual i que va merèixer el premi MAX 2015.

Compartir

Noticies relacionades

Mar (primera per l'esquerra), Ángeles (primera per la dreta) i Odile (al costat d'Ángeles).

dilluns, 15 desembre, 2025 - 10:00

“Hi ha moltes persones grans soles i les hem de cuidar molt”

Entrevista a Ángeles Moreno Corpas, Odile Oustlant i Mar Díaz Ramírez,...

dimarts, 9 desembre, 2025 - 10:00

El Cicle Ada Lovelace 2025 tanca una edició dedicada a desxifrar els secrets de la genètica

La cinquena edició del cicle apropa la biologia molecular, l’edició genètica...

divendres, 5 desembre, 2025 - 10:00

El Ribera acull un taller de ‘cajón flamenc’ per a joves del Prat

Dotze joves de la ciutat han construit el seu propi 'cajón' de la mà del...