Esteu aquí

L’empresa d’inserció laboral i de transformació alimentària Es im-perfect, guanyadora en la categoria impacte social en la 1a edició dels Premis FEmImpacte

SaóPrat va ser finalista en aquesta mateixa categoria, mentre que l’Ajuntament del Prat va ser reconegut com a finalista en la categoria impacte d’entitat pública envers les empreses

divendres, 10 octubre, 2025 - 10:30

El Fòrum Empresarial del Llobregat va organitzar dimecres la 1a edició dels Premis FEmImpacte per tal de reconèixer l’empremta positiva que generen empreses, entitats i institucions públiques al desenvolupament econòmic del territori.

La ciutat va tenir una presència destacada en l’esdeveniment, atès que va recollir fins a tres premis. L’empresa pratenca d’inserció laboral i de transformació alimentària de la Fundació Espigoladors es im-perfect va ser guardonada en la categoria impacte social en reconeixement a la seva lluita per l’aprofitament alimentari, per garantir el dret a una alimentació saludable i sostenible per a tota la població i per crear oportunitats laborals per a col·lectius en situació de risc d’exclusió social. SaóPrat va ser guardonada com a finalista en aquesta mateixa categoria.

Així mateix, l’Ajuntament del Prat va rebre un reconeixement com a finalista en la categoria d’impacte d’entitat pública envers les empreses.

Sis categories

La 1a edició d'aquests premis ha contemplat sis categories per guardonar les empreses, persones, projectes o institucions que, al llarg de la darrera dècada, hagin destacat en algun dels àmbits clau següents: impacte econòmic, impacte social, impacte cultural, impacte en sostenibilitat, impacte d’un projecte de col·laboració publicoprivada i impacte d’una entitat pública envers les empreses. El certamen ha comptat amb la col·laboració de l’Associació Empresarial de L’Hospitalet i Baix Llobregat (AEBALL), patronal impulsora del Fòrum Empresarial del Llobregat, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), BBVA i eTalentum, empresa de selecció.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 13:00

Com completar els estudis de cicles formatius d’FP que s’extingeixen

El termini per fer la inscripció finalitza el 15 d’octubre