Esteu aquí

L'EMMEP comença el curs amb 1400 alumnes i més conjunts instrumentals

dimarts, 10 octubre, 2017 - 11:45

Aquest quart curs l'oferta instrumental de l'Escola Municipal de Música del Prat es consolida amb noves orquestres, bandes i combos per a totes les edats. D'aquesta manera aquest curs l'escola compta amb 3 orquestres de corda (infants, joves i adults), 3 orquestres de vent (infants, joves i adults), una big band, 17 combos de jazz música moderna, 3 ensembles de guitarres (infants, joves i adults) i 3 ensembles de pianos  (infants, joves i adults), així com també 3 ensembles de gralla i percussió tradicional. Això vol dir que un total de 300 alumnes aproximadament particípen en algun d'aquests conjunts.

L'oferta de places per aquest curs també s'ha consolidat amb un total de 1.400 places, 700 de les quals són dels programes de llarga durada, 550 de música comunitària, i 150 de curta durada.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 29 gener, 2026 - 11:00

Concerts i audicions d'hivern a L'Escola d'Arts en Viu

Del 22 al 30 de gener les orquestres, les bandes, els combos i els grups d...

dimarts, 27 gener, 2026 - 13:30

El proper 2 de febrer es posa en marxa la convocatòria d’ajuts per a les activitats d’estiu 2026 i extraescolars 2026-2027

Les persones que no tinguin accés a mitjans telemàtics ja poden demanar cita...