Esteu aquí

L'autobús de la platja també para al tanatori

Més endavant, aquest servei l'oferirà la futura línia ubana de bus

divendres, 17 juny, 2005 - 21:00

Des d'aquest cap de setmana, la línia d'autobús de la platja, Prat-Platja, té una nova parada. En concret, a la carretera de la platja, després de la rotonda que dóna accés al cementiri del Sud i al tanatori del Prat.

D'aquesta manera, es podrà utilitzar el bus de la platja per anar a aquests equipaments des de la ciutat. Aquesta parada només funcionarà fins al mes de setembre, mentre funcioni la línia Prat-Platja. Més endavant, el futur bus urbà del Prat també tindrà una parada al tanatori i cementiri del Sud.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...