Esteu aquí

L’Arxiu municipal incrementa els fons privats

Rep donació de nova documentació, de part de l'associació Amics d'El Prat i de la família Roca Company

dijous, 23 juliol, 2020 - 12:45

L'Arxiu Municipal del Prat ha rebut la donació de dos fons documentals.

Amics d'el Prat ha donat documentació de l'atleta pratenc Joan Reverter Práxedes (1956-1977). Reverter va ser una promesa de l'atletisme i va guanyar diferents campionats. En Joan Reverter va morir en un tràgic accident quan només tenia vint-i-un anys.

L'altra donació és de la família Roca Company. Es tracta de documentació de Francesc Roca Vila (1869-1934), músic i compositor que va dirigir diverses entitats com el cor  Lo Llobregat.

L'Arxiu s'encarregarà de fer-ne una revisió, tractament de conservació preventiva, ordenació, inventariat i gestió de la documentació per tal que estiguin disponibles per a la consulta de la població i dels investigadors.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 30 maig, 2025 - 11:00

Una tarda per connectar emocions i ciència a l’Espai Familiar

La biòloga Camila Servin Barthet acompanya una trobada amb 17 famílies amb...

dimecres, 28 maig, 2025 - 13:15

Tanquem la primera edició del 'Molta Merda!'

Presentem el vídeo del procés de creació escènica comunitària, impulsat pel...

dilluns, 26 maig, 2025 - 10:00

Nova edició del Campus d'Arts en Viu per a joves

L'Artesà, La Capsa i L'Escola ofereixen aquesta proposta d'estiu del 30 de...