Esteu aquí

L'artista pratenc Abel del Castillo exposa a Terrassa

TEMES: Cultura

Repensa la professió de docent a través de les arts visuals

dijous, 17 gener, 2013 - 11:42

L'artista visual pratenc i professor de secundària Abel del Castillo inaugura l'exposició  "Diario íntimo de un profesor", aquest dijous 17 de gener a les 19.30 h, a la sala d'exposicions del BaumannLab de Terrassa.

El projecte va ser becat a la segona convocatòria de 2011 en la modalitat de majors de 20 anys i consisteix en la realització i edició d’un còmic que pretén reflexionar sobre les experiències, conflictes, anècdotes i records viscuts com a professor de secundària durant el curs 2011-2012.

La finalitat del projecte és repensar la professió del docent, fent una anàlisi de les situacions divertides i anant més enllà dels rols i les relacions habituals de les persones de la comunitat educativa.

Podeu veure el seu procés de treball a l'apartat de projectes residents de la web del BaumannLab. L'exposició es podrà veure fins el 3 de març de 2013.
 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 11 maig, 2026 - 20:30

Una nova exposició col·lectiva mostra la mirada de l’alumnat sobre el Delta del Llobregat

Els alumnes de 4t de l’Escola Bernat Metge i de 5è de l’Escola Jacint...

dimecres, 6 maig, 2026 - 16:30

El circ com a punt de trobada: el Saltimbanqui desplega la seva programació al carrer

El cicle del Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa porta espectacles i...

dilluns, 4 maig, 2026 - 20:00

L’arbre de les històries, una instal·lació de Sant Jordi al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una proposta comunitària intergeneracional amb escoles i veïnat a través de...