Esteu aquí

L’aparcament de Cal Tet continuarà tancat

Es recomana no utilitzar el cotxe per arribar als Espais Naturals del riu així com realitzar altres activitats com ara visitar altres indrets d’interès de la ciutat.

Aparcament Cal Tet

dimecres, 3 març, 2021 - 10:00

Amb motiu de l’apertura del confinament, de local al comarcal, l’afluència de persones als Espais Naturals del Riu ha estat molt elevada durant les últimes setmanes, especialment durant el darrer cap de setmana. Per aquest motiu, s’ha decidit tancar durant les properes setmanes l’aparcament de Cal Tet, ja que és una zona que pot aglutinar moltes persones en un mateix indret i fer impossible l’acompliment de les mesures de seguretat decretades per la covid-19.

Es proposa, per tant, no utilitzar el vehicle privat per arribar a la zona i anar caminant durant tot el recorregut. Com a alternativa, es pot fer el mateix recorregut amb els autobusos PR2 i PR3, els dissabtes, i el PR3 els diumenges fins el Tanatori. A més a més, també es recomana diversificar les activitats als diferents punts d’interès de la ciutat: la llera del riu, la platja, el Parc Nou, el nucli urbà, etc., o bé gaudir de l’oferta de gastronomia local.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 4 agost, 2026 - 13:30

Què fer si es troba un pollet fora del niu durant la temporada de cria?

L’Ajuntament del Prat proporciona un protocol d’acció i les clíniques...

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...