dimecres, 18 juny, 2025 - 12:30
Un any més, torna L’Aparador, el mercat d’objectes artístics fets a mà o amb processos de producció artesanals que s’emmarca dins la Festa Major del Prat. Organitzat pel Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa, aquest esdeveniment es vincula a la línia de difusió d’Arts visuals i al projecte “Fet a Mà”, que promou la creació i la pràctica artesana a la ciutat.
Enguany, L’Aparador tindrà lloc el diumenge 28 de setembre, d’11 a 20.30 h, als Jardins de Joan Salvat Papasseit, i la convocatòria per participar-hi com a paradista o tallerista ja és oberta. Les propostes es poden enviar fins al 13 de juliol, i la resolució es publicarà el 23 de juliol al web elprat.cat/ccriberabaixa
Les persones participants podran mostrar i vendre les seves creacions en un espai de mercat obert a tothom.
Per participar-hi, cal:
La participació és gratuïta i només es pot presentar una proposta per persona.
Tallers
També es poden presentar propostes de tallers pràctics, que es realitzaran durant la jornada i que busquen apropar a la ciutadania a l’artesania i a la creació manual.
dimecres, 18 juny, 2025 - 12:00
dimarts, 17 juny, 2025 - 10:30
dimarts, 17 juny, 2025 - 10:00