Esteu aquí

L'AMPA de l'escola Tarradellas crea un conte compartit a través de Twitter

TEMES: Educació

L'alumnat de P3 ha començat el conte i els cursos successius l'han continuat fins a 6è

dissabte, 23 maig, 2015 - 11:03

Emmarcada en la diada de Sant Jordi, l'AMPA de l'Escola H J Tarradellas, conjuntament amb l'escola, ha organitzat una activitat molt original per estimular la creativitat dels infants a través d'eines digitals.

L'activitat, anomenada Tarraconte, ha consistit en la creació un conte, de manera compartida entre l'alumnat de tots els cursos, utilitzant Twitter com a eina de treball i de dinamització.

L'alumnat de P3 ha començat el conte, publicant-lo a Twitter, i els cursos successius l'han continuat fins a 6è. Per seguir el conte han creat el hashtag #SJTarra.

El conte s'ha completat amb l'elaboració d'una escenografia que, a través de fotografies, ha servit per il·lustrar-lo.

Per guiar l'alumnat en aquesta missió, s'han creat uns personatges, "les informàtiques", que els han ajudat a usar les eines digitals i a estimular la imaginació per crear la història.

Activitats com aquestes ajuden a que els nens i nenes coneguin l'ús educatiu de les xarxes socials i les integrin en el procés d'aprenentatge, donant continuïtat al que es treballa dins l'horari lectiu a través d'activitats de lleure, de caire col·laboratiu entre diferents edats i que permeten molta interrelació amb les famílies i la resta de la comunitat educativa.

Podeu veure el conte al web de l'AMPA i a Twitter a través de #SJTarra.

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats