Esteu aquí

L'alcalde respon la Generalitat sobre l'ús d'espais públics per a l'1 d'octubre

L'Ajuntament resta a l'espera de les noves consideracions de la Generalitat al respecte

dijous, 14 setembre, 2017 - 11:15

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i el vicepresident, Oriol Junqueras, han demanat per carta als alcaldes i alcaldesses de Catalunya que mostrin la seva determinació en relació a cedir espais municipals per convertir-los en punts de votació el dia 1 d'octubre. 

Més avall podeu consultar la carta esmentada, així com la missiva de resposta de l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor. L'Ajuntament del Prat resta ara a l'espera de les noves consideracions de la Generalitat al respecte.

Carta de la Generalitat

Carta de Carles Puigdemont i Oriol Junqueras (pdf - 49303 bytes)

Resposta de l'alcalde del Prat

Carta de Lluís Tejedor (pdf - 414576 bytes)

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 març, 2026 - 21:15

El Prat, un dels cinc territoris de Catalunya on es posa en marxa una prova per millorar la governança educativa incorporant els ens locals

“Faig una lectura d’aquest acte com un cert reconeixement a la feina que fa...

dijous, 5 març, 2026 - 13:15

Les 16 alcaldesses del Baix Llobregat, entre elles Alba Bou Jordà, presenten el 7è Congrés de les Dones de la comarca

Amb el lema “Ara més que mai”, la trobada vol reafirmar el compromís...

dijous, 5 març, 2026 - 09:30

Nous ajuts municipals per modernitzar els comerços amb el segell “El Prat Comerç de Qualitat”

La línia de subvencions dona suport a inversions per millorar els...