Esteu aquí

L'alcalde rep als infants saharauis

Amb aquest tradicional acte, realitzat ahir i presidit per l'alcalde del Prat, Lluis Tejedor i pel regidor de Promoció Ciutadana i Cooperació, Paco Cerdà, el consistori pratenc dóna la benvinguda als onze infants saharauís que passen l'estiu al Prat i mostra el seu suport a les seves famílies acollidores.

dijous, 14 juliol, 2005 - 14:45

L'acollida d'aquests infants saharauís durant els mesos d'estiu permet als petits allunyar-se de la difícil situació que es viu als camps de refugiats de Tindouf, al sud d'Algèria, i sobretot de la calor rigorosa que sacseja aquesta zona desèrtica durant l'època estival.

Durant aquest mes de juliol aquests infants estan participant als Casals d'Estiu que ofereix el Campus del Sagnier, on poden compartir activitats amb la resta d'infants de la ciutat. El proper divendres 22 de juliol, el Centre Cívic Sant Jordi Ribera Baixa acollirà un sopar solidari organitzat per l'Associació Catalana d'Amics del Poble Sahrauí (ACAPS) destinat a recaptar fons per a la instal·lació de plaques solars als campaments de refugiats de Tindouf.

Compartir

Noticies relacionades

Rubén Barba.

dimecres, 29 octubre, 2025 - 13:15

“Aquí els infants busquen carinyo, i els en donem. Volen que els escoltin, i els escoltem”

Entrevista a Rubén Barba, director de l’Esplai GISC, que celebra mig segle d...

dimecres, 29 octubre, 2025 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional contra el Càncer de Mama amb una xerrada sobre la gestió emocional del diagnòstic

L’activitat, a càrrec de la psicooncòloga Alejandra Arizu Onassis, va oferir...

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...