Esteu aquí

L'alcalde i membres del Govern visiten la dessalinitzadora

Les obres van a bon ritme i està previst que la planta pugui entrar en servei el mes de maig proper.

divendres, 28 novembre, 2008 - 13:49

L'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, ha acompanyat aquest matí a diversos membres del Govern de la Generalitat, encapçalats pel president José Montilla, a la dessalinitzadora metropolitana, que s'està construint en terrenys de la depuradora del Baix Llobregat, en el terme municipal del Prat.

A la visita també hi han assistit el vicepresident Josep-Lluís Carod Rovira i els consellers Francesc Baltasar (Medi Ambient i Habitatge) i Joan Saura (Relacions Institucionals i Interior).

La dessalinitzadora metropolitana garantirà l'aigua de boca a la població de Barcelona i el seu entorn sense haver de dependre de les pluges ni dels episodis de sequera que es puguin produir en un futur.

Està previst que la planta es pugui posar en servei el mes de maig proper. Actualment, les obres estan pràcticament finalitzades i tan sols resten alguns equipaments interiors i les dues torres que controlaran la captació de l'aigua marina.

La planta aportarà aproximadament el 20% de l'aigua de boca de tota l'àrea metropolitana de Barcelona.

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...