Esteu aquí

L'Ajuntament sancionarà els bancs que mantinguin pisos buits

Amb l'objectiu de treure al mercat habitatges desocupats, molts dels quals com a conseqüència d'execucions hipotecàries o desallotjaments

dimecres, 15 gener, 2014 - 12:45

L'Ajuntament del Prat utilitzarà els mecanismes de la Llei catalana del dret a l'habitatge per obligar les entitats financeres que tenen pisos desocupats a què els posin a disposició de nous llogaters o bé que els cedeixin per formar part de la borsa de lloguer social de la ciutat, que és gestionada a través de l'empresa municipal Prat Espais.

Aquestes multes no tenen finalitat recaptatòria sinó que busquen obligar les entitats financeres a posar en el mercat uns habitatges que, com a conseqüència moltes vegades d'execucions hipotecàries o fins i tot de desallotjaments, estan buits en un moment de forta necessitat social d'habitatge.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

dilluns, 29 juny, 2026 - 14:00

Els jocs d’aigua dels jardins de la Noguera i la plaça de Louis Braille, a ple rendiment

Les fonts funcionen d’11 a 14 i de 17h a 20 h fins al mes de setembre

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...