Esteu aquí

L'Ajuntament retirarà 9 palmeres afectades per l'escarabat morrut

Durant aquesta setmana, es retiraran un total de 9 palmeres afectades per l’escarabat morrut a diversos emplaçaments de la ciutat i es renovaran diversos arbres de l’avinguda de Josep Anselm Clavé.

Arbres ciutat

dimecres, 23 febrer, 2022 - 11:30

El Departament de Manteniment i Serveis retirarà 9 palmeres afectades per l’escarabat morrut i que, tot i els tractaments fitosanitaris administrats i indicats pel Ministeri d’Agricultura, no s’han pogut recuperar. Es tracta d’un total de 9 palmeres que estan situades a la ronda de Llevant, la plaça de l’Església, als Jardins de Torre Muntades i d’Àngel Guimerà, als Horts Municipals i al Cementiri Sud. Les substitucions es duran a terme tot coincidint amb els plans de plantació i renovació d’arbrat que es fan anualment.

D’altra banda, aquesta setmana també s’estan duent a terme unes feines de retirada de 9 pollancres a l’avinguda de Josep Anselm Clavé. De fet, tots els arbres d’aquesta via, entre el tram dels carrers de Manuel Bertran i del Prat, s’han anat renovant durant els darrers anys, progressivament, ja que els vells en suposaven un perill de trencament i caiguda. Les noves espècies plantades són lledoners.   

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....
la_inspiradora_elpratfilmoffice.jpg

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:30

El Prat consolida el seu paper com a plató audiovisual amb més d’una seixantena de rodatges durant el 2025

L’activitat del Prat Film Office creix notablement respecte al 2024, a més de...

divendres, 27 febrer, 2026 - 08:30

Més d’un centenar de comerços ja s’han adherit a El PratVal

Aconsegueix el teu val abans del 22 de març i compra amb descompte al comerç...