Esteu aquí

L'Ajuntament rescata una palmera de la Paperera

Estava afectada per les obres del tren d'alta velocitat.

dijous, 30 març, 2006 - 12:05

Una gran palmera canària situada al pati de la fàbrica paperera Reno de Medici ha estat trasplantada per l'Ajuntament en els jardins d'Andalusia. L'operació es va fer dissabte passat, dia 25 de març.

La palmera, de gran valor estètic i també econòmic, estava condemnada a desaparèixer per culpa de les obres del tren d'alta velocitat.

L'Ajuntament del Prat, en col·laboració amb l'ens gestor d'infrastructures ferroviàries Adif, ha pogut rescatar la palmera i trasplantar-la en els jardins d'Andalusia.

Cada any l'Ajuntament rescata entre dos i tres palmeres de patis i jardins particulars, la qual cosa requereix un acord econòmic amb el propietari.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...