Esteu aquí

L’Ajuntament presenta la segona edició memòria municipal

La memòria avalua la feina feta al 2023

Imatge gràfica de la memòria municipal 2023

dimarts, 19 novembre, 2024 - 11:00

Per segon any l’Ajuntament del Prat presenta la seva memòria anual, un document complex que té per objectiu avaluar el treball fet per les diferents seccions i àrees municipals.

La memòria suma un element més a l’estratègia de retiment de comptes municipal, en el marc de l’estratègia de bon govern i transparència.

Durant el 2023 les diferents àrees de govern i seccions municipals han treballat per presentar aquesta memòria que facilita el seguiment de la feina feta durant el 2023 a la ciutadania.

Un dels objectius de la memòria és facilitar l'accés a la informació de forma breu i concisa, per aquest motiu, molts dels continguts de la memòria estan enllaçats a pàgines web que ofereixen més informació sobre cadascun dels apartats. 

A cadascuna de les Àrees es presenta la valoració de la direcció de l'Àrea, seguida per l'avaluació de cadascuna de les seccions que en formen part. Cada secció explica quina és la seva missió i els seus objectius per al 2023, presenta els seus recursos (de personal i econòmics) fonamentals per avaluar la seva execució. A continuació es presenta la seva activitat, organitzada en àmbits i en accions clau. Així com l'avaluació dels seus serveis orientats a la ciutadania, l'estat de les accions del PAM 2019 - 2023 i els reptes de futur a curt termini. Cada sessió finalitza amb un seguit d'annexos (equipaments, serveis, activitats, webs i xarxes socials...).

Finalitza la memòria amb un quadre d'indicadors organitzat segons els ODS  que permet veure la incidència de les polítiques municipals en la vida de la ciutadania. Per últim, un resum gràfic de 2023.

A l’any 2023 es van realitzar eleccions municipals que van comportar una nova organització de les Àrees municipals. És a dir, que el primer semestre de l’any correspon a una organització i el segon semestre a una altra. En aquest marc, la memòria es presenta amb una avaluació complerta de tot l’any, emmarcada en la nova organització.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 9 maig, 2025 - 14:00

El MNAC gestionarà la Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, que obrirà l’any vinent

La Casa Gomis, al paratge natural de la Ricarda, al Delta del Llobregat,...

divendres, 9 maig, 2025 - 13:00

Informació sobre els processos i les persones que han passat a ocupar els llocs de treball

En els últims mesos s’han publicat diversos anuncis per a la provisió de...

divendres, 9 maig, 2025 - 13:00

L’alcaldessa comença una ronda de visites a diversos espais i equips municipals

Alba Bou Jordà ja ha visitat les seus de les empreses municipals, la...