Esteu aquí

L'Ajuntament premia les millors iniciatives empresarials locals

Atorgats els premis "El Prat emprèn" a tres empreses de la ciutat.

divendres, 3 desembre, 2010 - 10:28

La IV Jornada de l'emprenedor i l'emprenedora del Prat, celebrada ahir al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat (CPE), ha tingut com a tema central "Les xarxes socials: una oportunitat per a l'emprenedoria".

En el marc de la Jornada, l'Ajuntament va reconèixer, amb els Premis "El Prat Emprèn", la iniciativa emprenedora de totes les persones que desenvolupen un projecte al Prat de la mà del Servei de Creació d'Empreses del CPE.

D'entre 21 candidatures presentadies s'han premiat les següents:

• Premi Millor Idea i Projecte empresarial de  2010, a Estudi Gràfic El Prat SCP,  empresa dedicada a oferir un servei integral en el sector de les arts fràfiques.
Tres mencions especials a: Cocteleventos, Associació Delta del Llobregat i Vamaca.

• Premi Millor Idea i Projecte empresarial en l’àmbit del comerç, a La Cuineta de la Isabel, parada de menjars preparats casolans al Mercat Municipal.
Dues mencions especials a: Estil Bany i Cuina, i La Dona Pastissera.

• Premi a la Millor Iniciativa d'economia social i cooperativa, a Abalkia Diseño SLL, de lloguer de mobiliari de disseny per a fires, convencions i altres esdeveniments.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 maig, 2025 - 08:00

Demà arrenca el període de preinscripció per als cicles formatius de grau mitjà i de grau superior 2025-2026

El tràmit pot formalitzar-se fins al dijous 29 de maig

dilluns, 19 maig, 2025 - 15:45

Formar-se, créixer i accedir a noves oportunitats laborals i formatives

Nous camins per al joves que s’han format amb la metodologia de simulació d...

dijous, 8 maig, 2025 - 08:30

Tastet dels cicles formatius de grau mitjà per a l’alumnat de 4t d’ESO

Alumnat de nou instituts de secundària visita els centres d’FP de la ciutat...