Esteu aquí

L'Ajuntament ja ha concedit 304 ajuts a comerços per la crisi de la COVID-19

S'han repartit 162.000 € i properament s'obrirà una nova convocatòria

divendres, 2 octubre, 2020 - 13:00

L'Ajuntament del Prat ha aprovat una nova sèrie d'ajuts als establiments comercials de la ciutat per aixecar la persiana després de la crisi de la COVID-19. Aquests ajuts s'emmarquen en l'estratègia de reconstrucció "Ara més que mai, el Prat", aprovada pels grups polítics municipals, amb el suport dels principals agents econòmics i socials de la ciutat el juliol passat.

En aquesta nova tongada s'han concedit 35 ajuts, per un valor total de 34.922, que se sumen als 269 que ja s'havien concedit. Actualment, el valor total dels ajuts és de 162.000 €. L'Ajuntament continua tramitant les sol·licituds d'ajuts i en els propers mesos s'obrirà una nova convocatòria.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...

dilluns, 7 juliol, 2025 - 12:00

L'AMB impulsa l'acceleradora d'FP Dual per connectar les empreses i el talent

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) promou aquesta iniciativa pionera que...