Esteu aquí

L'Ajuntament instal·la plafons informatius per a les entitats

Les associacions de la ciutat podran anunciar-hi les seves activitats

dijous, 5 maig, 2011 - 14:30

L'Ajuntament del Prat ha instal·lat onze plafons a diferents indrets de la ciutat, destinats a acollir qualsevol tipus d'informació, comunicats i altres anuncis que les entitats del Prat vulguin fer públics.

En aquests nous plafons també es podran penjar cartells amb les diferents activitats i actes que les entitats i associacions organitzen durant l'any, per tal que disposin d'un nou suport on poder difondre-les i mantenir informada la ciutadania.

Els punts on s'han ubicat els plafons són: estació de rodalia, CAP Ramona Via, jardins de la Pau, pl. Disset de Setembre, Equipament Cívic Delta, c. Ferran Puig, jardins de Joan Salvat Papasseit, av. Pompeu Fabra (davant del CEM Sagnier), c. Lo Gaiter del Llobregat (davant l'institut Illa dels Banyols), av. Verge de Montserrat (davant Torre Balcells) i c. Jaume Casanovas (davant Torre Muntadas).

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 octubre, 2025 - 13:45

Joves del Prat donen vida al curtmetratge “Raíces Flamencas” dins del projecte Contraplà

Un grup de joves de l’Esplai GISC del barri de Sant Cosme i de l’entitat Saó Prat, han participa...

dimecres, 22 octubre, 2025 - 13:15

L’entitat social GATS celebra 25 anys de compromís social al barri de Sant Cosme

L’entitat GATS (Grups Associats pel Treball Sociocultural) celebra enguany el seu 25è aniversari amb ...

dilluns, 20 octubre, 2025 - 09:30

En marxa una nova campanya de vacunació conjunta contra la grip i la Covid-19

Una està destinada a persones amb 60 anys o més i una altra per a infants