Esteu aquí

L'Ajuntament gairebé duplica els equips de desinfeció dels carrers

Els serveis de neteja tornen a funcionar al 100 %, com abans de l'epidèmia, degut a l'increment d'activitat a l'espai públic

diumenge, 10 maig, 2020 - 17:30

Els equips de desinfecció de la via pública al Prat s'han gairebé duplicat en els darrers dies. Si fins fa poc hi treballaven 5 equips específics de desinfecció, ara totes les brigades de neteja també fan desinfecció, sumant un total de 9 equips. Aquests dispositius realitzen baldejos a les nits i a les tardes, neteges de contenidors i escombrades amb llances.

El servei de neteja es reprèn al 100 %

Degut a l’ús més intensiu de la via publica que s'està fent amb el procés de desconfinament gradual, ha calgut augmentar els serveis de neteja fins al 100 %, tal com funcionaven abans de l'inici de l'epidèmia. Com que hi ha més gent que surt a passejar, fer esport, comprar i treballar, els carrers s'embruten més i, per tant, necessiten més neteja.

D'altra banda, l'augment de les temperatures provoca un increment de les males olors, especialment de les pixarades dels gossos, que també es desinfecten.

Recuperació del servei de jardineria

El servei de jardineria també es recuperarà al 100 % en els propers dies. A poc a poc s'aniran corregint les incidències detectades per tal de recuperar el nivell de jardineria previ a l'epidèmia.

 

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 maig, 2025 - 10:30

Els Espais Naturals del Delta del Llobregat estrenen l’experiència gamificada i interactiva anomenada Peripècia adreçada al públic familiar

Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que...

divendres, 23 maig, 2025 - 08:30

El pla urbanístic de Seda-Paperera rep el Premi ASPRIMA-SIMA 2025 com a referent d'urbanisme innovador i sostenible

“Aquest premi suposa un reconeixement de primer nivell a la bona feina feta...

dimecres, 21 maig, 2025 - 14:45

El Prat guanyarà un nou accés per carretera a través de la Ronda de Ponent

La rotonda d’accés a la C-32, A-2 i Rondes es tallarà el dissabte, 24 de maig...