Esteu aquí

L'Ajuntament forma 50 joves com a administratius per a empreses

Els cursos els imparteix la Fundació Inform, que és titular del programa europeu SEFED de formació amb la simulació d'empreses.

divendres, 10 octubre, 2008 - 15:00

L'Ajuntament del Prat haurà format aquest any a una cinquantena de joves de la ciutat com a tècnics i tècniques d'administració per a petites i mitjanes empreses.

Aquests cursos de simulació administrativa, de 644 hores de durada cadascun, els imparteix la Fundació Inform (Institut per a la Formació de Joves vers l'Administració d'Empreses), integrada per 13 ajuntaments, entre els quals el del Prat. Actualment, la Fundació Inform està presidida pel tinent d'alcalde de Promoció Econòmica del Prat, Juan Pedro Pérez.

L'índex d'inserció laboral dels i les joves que participen en aquests cursos és del 71%. És a dir, gairebé tres de cada quatre participants troben feina després de fer la formació.

L'alumnat que participa en aquest programa fa un itinerari formatiu personalitzat d'acord amb les seves possibilitats i aprèn en un context en el qual es viu l'ambient laboral i es desenvolupem les condicions d'una relació de treball.

La Fundació Inform és titular a Espanya del programa europeu SEFED de simulació d'empreses. Al Prat, aquest programa funciona des de l'any 1989 i cada any forma a una cinquantena de joves en empreses simulades.

El Departament de Treball de la Generalitat ha atorgat un ajut de més de 3.5050.000 euros a la Fundació Inform per impartir 72 cursos de simulació administrativa durant 2008 a tot Catalunya.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 abril, 2024 - 13:00

L’alumnat de 4t d’ESO fa un tastet dels cicles formatius de grau mitjà

Alumnat de nou instituts de secundària visita els instituts d’FP de la ciutat...

divendres, 19 abril, 2024 - 09:30

PRESENTACIÓ DELS PROJECTES DE LA INCUBADORA NIU

El passat dimarts 16 d’abril es van presentar els projectes que s’han desenvolupat aquest curs a Niu Incubadora Social al Centre Cívic Palmira Domènech. L’objectiu de...