Esteu aquí

L’Ajuntament fa seguiment telefònic de més de 2.000 persones grans del Prat que no compten amb serveis com la teleassistència

Les trucades serveixen per comprovar la salut física i emocional, l'alimentació els nivells de relació social de les persones ateses

Telèfon atenció telefònica el Prat coronavirus

dimecres, 15 abril, 2020 - 16:00

Des que va començar l’emergència pel coronavirus, el departament d’Acció Social de l’Ajuntament del Prat treballa per fer el seguiment de la situació de les persones grans, especialment d’aquelles que es troben en situació de vulnerabilitat i que no compten amb d’altres serveis com la teleassistència. Per això, el consistori va començar a fer seguiment telefònic de 2.000 persones grans des de l’inici d’aquesta emergència sanitària, que s’afegeixen a les que ja eren usuàries dels serveis socials municipals amb anterioritat.

Per identificar els casos de persones grans susceptibles de necessitar aquest seguiment, el departament d’Acció Social s’ha basat en les dades de persones majors de 65 anys del padró d’habitants del Prat.

El contacte telefònic es va iniciar amb les persones majors de 80 anys i que viuen soles i continuarà amb la resta de gent gran de la ciutat per a les quals es valori necessari aquest seguiment.

Durant les trucades, l’equip de serveis socials segueix un qüestionari, en què es pregunta a les persones grans sobre aspectes relacionats amb la seva alimentació i necessitats bàsiques, els seus nivells de relació social per mitjans telefònics i digitals i la seva salut física i emocional.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 2 març, 2021 - 09:30

Fort descens dels grups escolars confinats al Prat

A la ciutat no hi ha cap centre educatiu tancat

dilluns, 1 març, 2021 - 15:00

Comença la nova Sala Gran Virtual

La gent gran de la Sala Gran Virtual de la Palmira ha estat treballant durant...