Esteu aquí

L'Ajuntament destinarà 150.000 € a ajuts per a activitats extraescolars

El curs vinent se'n beneficiaran 1.100 alumnes de famílies amb dificultats socioeconòmiques

dimarts, 17 juliol, 2018 - 14:15

L'Ajuntament del Prat destinarà 148.940 euros a ajuts socials per a la realització d'activitats extraescolars per a infants de famílies amb pocs recursos econòmics. El curs vinent es beneficiaran d'aquests ajuts un total de 1.100 alumnes. 

Es poden consultar els ajuts a la seu electrònica municipal o presencialment a la Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC); a més, cada sol·licitant rebrà per escrit una comunicació amb la resolució de l’ajut. En cas de desestimació,  la persona sol•licitant pot recórrer la resolució presentant una instància a la OIAC.

Les persones destinatàries hauran de fer ús dels ajuts atorgats formalitzant la inscripció a les entitats adherides fins al dia 19 d’octubre del 2018.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 novembre, 2026 - 10:00

La castanyada popular del barri omple la plaça Roigé i Badia

La plaça Roigé i Badia es va omplir de famílies, veïnes i entitats en una...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 11:45

T’agradaria ser Patge Reial? Ja pots presentar la teva candidatura!

El termini estarà obert fins el dia 30 de novembre.

divendres, 30 octubre, 2026 - 12:00

No eren bruixes, eren dones: recuperar la memòria de les dones a la Viquipèdia

Quinze persones participen en una xerrada sobre el projecte "Viquibruixes" i...