Esteu aquí

L'Ajuntament del Prat s'adhereix al Manifest del Pacte Nacional pel Referèndum

Amb els vots a favor d'ICV-EUiA, ERC, Se Puede, Guanyem i PDeCAT, i els contraris de PSC, PP i Cs

Reunió del Pacte Nacional pel Referèndum.

Reunió del Pacte Nacional pel Referèndum.

dijous, 6 abril, 2017 - 09:30

El Ple municipal de l'Ajuntament del Prat va aprovar ahir una moció d'adhesió al Manifest del Pacte Nacional pel Referèndum. Hi van votar a favor els grups que van presentar la moció: ICV-EUiA, ERC, Se Puede, Guanyem, PDeCAT i el regidor no adscrit José López. En contra hi van votar el PSC, PP i Cs, mentre que el regidor no adscrit Norman Muñoz s'hi va abstenir. 

El  23 de desembre de 2016 es va constituir el Pacte Nacional pel Referèndum, amb més de 80 representants de partits polítics, entitats, sindicats, governs locals, agents econòmics i diverses organitzacions socials. El Pacte va néixer amb la voluntat de celebrar a Catalunya un referèndum sobre quina ha de ser la relació entre Catalunya i Espanya i de buscar també suports fora del país.

L’1 de febrer de 2017, a la reunió del Pacte Nacional pel Referèndum, es va aprovar un manifest que demana als Governs de Catalunya i de l’Estat espanyol superar els obstacles polítics i assolir un acord que permeti la celebració d’un referèndum reconegut per la comunitat internacional, el resultat del qual sigui políticament vinculant i efectiu.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 desembre, 2025 - 14:45

Les autoritats atenen el cas d’una menor sotstreta al Prat pel seu pare

Si teniu qualsevol informació que considereu que pot ser rellevant,...

divendres, 12 desembre, 2025 - 09:15

Set agents i comandaments de la policia local del Prat, condecorats en l’acte a Paiporta per agrair els policies que van acudir a la localitat durant la Dana

La ciutat valenciana va agrair en un acte divendres passat els més de 900...

dijous, 27 novembre, 2025 - 23:30

El Ple Municipal aprova els pressupostos per al 2026

La proposta de pressupost, que es va presentar en audiència pública el passat...